Monday, July 6, 2009

Aktiviti Hari Ini...

Hari ini jadual harian aku agak memenatkan..

Auntie aku dekat Negeri Sembilan ade buat kerja kawen..

Oleh kerana, adik beradik aku ade yang tak dapat pergi, so aku dah sepakat dengan abang aku untuk pergi ke majlis itu.. Penat gaks rase nyer..

Dari pukul 9 pagi aku keluar, sampai rumah dalam pukul 8 malam tadik..

Amat memenatkan...



Hari ini aku ambik cuti. So maknanya aku boleh bangun lewat sikit.. Eheheehe

Korang mesti nak tau kan kenapa aku ambik cuti..

1st kerana aku nak settlekan urusan wife aku yang tercinta.. yer lah kan dia nak start keja minggu depan, so dia kenalah update buku maybank, kwsp, then aku nak pergi pejabat agama untuk buat kad perakuan nikah dan macam2 lagik benda yang nak di buat.

sebab kedua pulak.. kerana aku punya Sales Advisor dekat Yong Ming Motor.. dah janji dengan aku untuk hand over keta baru aku.. semua benda dah settle tapi tinggal urusan JPJ jerk yang belum settle lagi..

Yeaaa.Yea... dapat pakai keta baru.. eheheheh.. Jangan MArah ok!!
Ok..lah nanti aku update blog ni lagi ok...

Jumpa Lagi!!

No comments:

Post a Comment