Wednesday, July 8, 2009

Nasib Baik Seri!!!

Tadi aku dengan fiza pergi stadium Jcorp tengok perlawanan bolasepak.. Aku mmg selalu gaks gie stadium nie.. nak kate minat.. tak der lah minat sangat.. tapi disebabkan aku nie kerja agak tekanan.. so mcm nie lah salah satu untuk aku release kan tekanan aku..
So keputusan malam tadi Johor Fc 1 KL Plus 1..
Nasib baik seri.. kalau tak mau sumpah seranah aku kart diorang.. ehehehe

Semalam aku cuti.. aktiviti agak padat.. so mcm tak cuti jerk rase nyer.. Macam yang aku tulis dalam blog sebelum nie. yang aku nak pergi amik keta baru.. akhirnya hajat aku tue tercapai.. semalam keta baru aku dgn wife aku dah kuar.. eheheheh..
seronok nya... seronok sbb dapat keta baru.. lagi satu seronok sbb dapat gembirakan isteri aku tue..
Korang nak tgk gambar ker???
Cakap pasal gambar. nie yang buatkan darah aku menyiraaaaaaaappppppp!!.
Kamera aku rosak.. hantar repair sbb under warranty kart Jusco Tmn U, sampai sekrang masih tak ok lagik.. still masih di repair..
Tue yang susah nak amik gambar.. errmmm rase macam nak pakai DSLR plaks.. errmm..gatal betul aku nie.. ader jerk benda yang nak dibelikan kann..

Tgk arrr klw ader rezeki.. ingat sebelum raya nak beli satu DSLR.. tak kesah ape2 brand.. asalkan ok dan mudah digunakan..

Ok..lah.. aku pun dah ngantuk nie.. nanti aku upload gambar keta baru aku ok...

No comments:

Post a Comment