Wednesday, September 2, 2009

Kenangan Di ChiangMai 2008








Pada 8/8/2008 compay aku buat satu conference dekat Chiang Mai Thailand.. Punya lah happy sampai tak terkata.. Inilah kali pertama aku ke luar negara.. Macam Jakun pun ada..
Selama nie tak pernah aku bayangkan yang orang biasa macam aku nie akan pergi jalan2 kart luar negara..

So pada 7/8/2008 kami semua berkumpul di JTI sales office dekat permas jaya, kami naik bas ke Changi airport. Aku pun tak tau kenapa diorang tak naik dari Senai jerk.. Mgkin nak kan kelainan kots.. So sampai dekat Changi.. kami kena tunggu dalam 2 jam untuk naik Flight..

So dalam pkul 1ptg kami naik Thai airways untuk berlepas ker Bangkok.. Owhhh..inilah mungkin jawapan kenapa kami perlu ker Singapore, sbb kami kena naik Thai airways.. Dalam flight nie mmg best.. sebab baru jerkk naik flight.. dah dapat rasa macam berada di Thailand.. Suasana nya sungguh best.. eheheheheh.. Dari Changi ker Bangkok amik masa 4 Jam lebih untuk sampai.

So bila tiba di Bangkok.. kami kena transit then naik lagi satu flight untuk ker Chiangmai.. Amik masa 45minit untuk penerbangan kali nie...
Sampai jerkk kart Chiangmai.. Kami menaiki bas untuk ke Holiday Villa Hotel Chiangmai.. Yang seronok nyer bas kami telah di iring oleh 4 buah motorsikal polis.. mmg rase macam VVIP time tue..

Kart sane macam2 aktiviti berlangsung..
Kami stay kart sana dalam 4 hari..Perasaan aku time tue terharu sangat.. sbb memang dari dulu aku cumer berangan2 untuk ke luar negara.. nak naik kapal terbang.. nak tgk tempat orang.. dan semuanya dah tercapai sejak aku kejer kart JTI nie...

No comments:

Post a Comment